Betingelser

Wake Clean pudser dine vinduer fri for snavs og lignende, som tilføjes på ruden på naturlig vis.

​​Hvad kan du forvente, der bliver vasket væk ved en normal polering?

  • ​Skidt, der er tilføjet vinduerne på naturlig vis
  • ​Trafikfilm og pollen
  • ​Efterladenskaber fra dyr

​Hvad bliver ikke vasket væk ved en normal polering?

  • ​Silikone/klistermærker og rester deraf (f.eks. fra nye vinduer)
  • ​Kalk, cement, maling, lak, olie, fedt og lignende.

Udvendig pudsning/polering

Dine vinduer må ikke være utilgængelige: legetøj, beplantning eller lignende må ikke blokere for vinduet eller dets adgang hertil.

​Vi ringer eller skriver til dig før vi kommer. Grunden til, at vi ringer/skriver, er typisk, hvis du har hund i haven, låst havelåge – eller hvis vi skal igennem huset.

​Bemærk: Hvis vores vinduespudser ikke har adgang til din bolig på den aftalte dag, vedlægges et gebyr på 50 kr pga. forgæves kørsel.

​Indvendig polering

Vi henvender os 2-3 dage før næste indvendige polering, telefonisk eller via sms. Vi kører med en 2-timers interval (f.eks 7-9, 11-13 eller 14-16) ønsker du poleringen foregår præcis klokken 7 eller før, kan vi sagtens aftale dette.

​Såfremt vi ikke får telefonisk kontakt, pudser vi kun udvendigt.

​Ved indvendig polering gælder samme regler som udvendigt. Vinduerne må ikke være utilgængelige, planter, nips eller lignende skal så vidt muligt være fjernet. Vi fralægger os naturligvis ethvert ansvar, såfremt de mener vinduerne skal pudses, trods ovenstående ikke er fjernet.

Vejret

​Vi tager ikke ansvar for vejret og kan i nogle tilfælde udskyde vinduespudsningen, hvis vejret bliver en udfordring. Dette gælder især i vinterperioden.

Reklamation

​Som en del af vores tilfredshedsgaranti beder vi om hurtigst muligt at kontakte os, hvis vi ikke har levet op til dine forventninger. Dog senest to dage efter poleringsdato. Herefter sørger vi hurtigst muligt for at fikse fejlen til din tilfredsstileldse.

Reklamation vedr. skader

Hvis du mener at vi har lavet en skade ved dig så bedes du som tidligere nævnt kontakte os seneste to dage efter at vi har været ude ved arbejdsstedet. Er vi ikke enige i at det er vores skyld, så skal det kunne bevise at det er os, der har lavet skaden før at en eventuel erstatning kan finde sted.

Betaling

Wake Clean giver dig 8 dages betalingsfrist. Du kan betale via bankoverførsel eller kontant til vinduespudseren.

​Ved for sen betaling pålægger vi et gebyr på 100 kroner.

Prisregulering kan ske ved

  • ​Ændring af antal ruder
  • ​Ændring af interval
  • ​Indeksregulering (foretages en gang om året)
  • Stigning på vores omkostninger

Opsigelse af abonnement

Alle vinduespudsninger som foregår under abonnementsordning kan opsiges når som helst ved at kontakte os på tlf: 22 13 48 21. Det skal dog pointeres at opsigelsen først træder i kræft efter at vi har været forbi dig og pudse en gang efter opsigelsestidspunktet. Dette gør vi for at have stabilitet over for vores kunder samt økonomi.

Pause af abonnement

Hvis du ønsker at sætte dit abonnement på pause, så kan dette lade sig gøre. Det skal dog pointeres at du vil komme på pause i 5 måneder. Det er ikke muligt at komme på en pause, som varer i længere eller kortere tid.

Ændring af abonnement

Du kan til enhver tid ændre dit abonnement. Det skal dog gøres med mindst 4 ugers varsel inden næste poleringsdato. Dette har vi valgt at gøre, da vores kalenderen bliver lavet en måned før.